How Sky News gets away with pushing conspiracy theories

alan jones miranda devine sky news

How Murdoch regulates Murdoch Sky News is broadcast on Foxtel, the pay TV platform majority owned by Rupert Murdoch’s News Corp. As a broadcaster Foxtel must obey a code of practice which is developed by subscription television industry body the Australian Subscription Television and Radio Association (ASTRA). ASTRA might sound like an umbrella group for a wider industry. In reality it appears to be little more than a front for Foxtel and Murdoch interests.

How Sky News gets away with pushing conspiracy theories

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.